CcNn

Alla inlägg under december 2010

Av Carro - 30 december 2010 19:58

Tjo Bloggen :) 


Idag när ja red försvann mina tår och fingrar till en annan värld :S

Dom brukar domna , men aldrig såhär mkt :S Så ja va tvungen o sluta :/ 


nu har nåra släktingar kommit så ja ska gå ner o hälsa på dom ^^  

I morron äre  Nyår och de blir kväll med tjejerna FF hos Fia :D 


Nej nu ska ja dra vidare ;) 


Hare <3

   

Av Carro - 29 december 2010 22:29

Grattis till världen sötaste Annie <333


  

Av Carro - 29 december 2010 22:18

Tjo Bloggen :) 


Dagen idag har vairt åh så kul, men gu´ så slitsam x) 

Igårkväll va spr kul :D Prat, film, kinect och hårfixande ;D 

Platta och voffla HELA LINNÉAS hår! Fatta jobbit! x) men finit blev de allt ^^ 

Gick i säng vid ca 1 :) Och upp igen vid 06.45 Sen heldag på M-berg , ojojoj säger ja ba va trött man är nu! x) Men gudans kul hare varit ;D 

När man kom hem runt 4-5 idag så satte man sig framför datorn och kolla film. och somnar x) vaknar när sluttexten kmr på filmen , tar av sig hörluraran, stänger ner filmen och lägger sig och somnar i sängen ist x) GÖTT VÄRRE!! >.< 

så vakna för en stund sen x) så nu har man tagit en macka och ska försöka somna om snart igen :) 

ap trött förtfarande ;) 


nåra bilder kmr här ^^ Tog inte så många , men de får bli bra iaf >.< 


Hare <3


 

    

Av Carro - 28 december 2010 20:02

Tjo Bloggen :) 


Nu är tjejerna här och vi är i full gång med x-box 360 kinect ! :D 

SUPERKUL!!! ASG!! LOL !!!! och allt annat man kan säga!!!! Ser så j'vla f''king kul ut så ni vet inte! x'D 

orkar inte lägga upp filmklippet när jag filma men här kmr iaf en bild när elli och Linnéa kör bil race mot varandra ! :D 


  

Mer bilder kmr no i morron lr i kväll ;) 


Carro <3 X-box 360 Kinect 

Hare <3

Av Carro - 28 december 2010 16:26

Tjo Bloggen :)


Lite nytt som ni kanske ser :) 

Va ju tvungen o få bort min "snabba lösning" x) viserligen efter väldigt länge , men den är borta nu iaf xD 


typ inga nya bilder mer än 2 ^^ 

men men >.< 


filk där nere som väntar på mat x) 


Hare <3

Av Carro - 28 december 2010 12:33

Tjo bloggen :) 


Va ett tags en ja blogga nu men har tagit tag i att blogga lite nu igen ;) 


Så, ja va på M-berg med Elli och Emelie igår ;D Kulkul vare :) 

Kom hem med, kläder skor, hårfärg och smink ^^ 

De enda som fattades va en väska och smycket :) vilket ska köpas på onsda när man åker in igen :D 

När man går där o kolalr på t-shirts på Gina träffar man saknade Ellen och Linnéa :D 

så vi gick en stund med dom , och letade nitörhängen x) 

sen skulle vi käka och vid delades ^^ men stötte på dom i varje affär tror ja x) 


Mamma fyller idag så de blev tidig morron för hon kan inte som så länge :S 

men hon blev nöjd med en sjal som jag köpte till henne för ett tag sen på Indiska ^^ (y) 

Så de blir fullt hus iddag ^^


Ikväll sen då kmr Elli och Linnéa hit :D tjejkväll men film och popcorne med smör smak! <3333

Carro <3 Popcorne med smörsmka 


Nåja ^^ Nu ska man ner o käka lunch :) 


Hare <3



    

- Så blev håret :) lite mörkare med ljusa slingor :) - 


      

- tröjan högst upp fastnade jag för när ja kom in men den längst ner har jag kollat på ett tag på deras hemsida, så de va de första jag gjorde, gick till Gina och köpte de direkt x) -

        

- Fin med mocka på armbågarna :) - 


  

- Hittade ingen bild på skorna så tog en ^^ - 


Köpte en annan tröja som ja ska ha på nyår oxå :) ett linne  från Gina :) svart med "häng krage" och svart nät över halva ryggen, men guldiga blommor :) shiitans snygg på :)


Köpte kompakt mineral puder oxå ^^ ;)  

Av Carro - 25 december 2010 22:01

Tjo bloggen :)


Måste börja med attt säga - ett lite sent kanske ^^ - God Jul :D 


Julafton va goodigutt (y) ;D 

Ingen efterlängtad systemkamera som jag trode ^^ utan de paketet va ett x-box 360 kinecet :D 

Måste säga, SJUKTKUL!!! xD

Fick pengar, presentkort , , mössa, bensaker, plattång och hår saker ,  filmer, boxarkängor, chocolate i massor !! x) verkar vilja att se mig gå upp lite här nu ^^ 

nån biggo häst bok som jag önskade mig :) , en tröja fick ja oxå ^^ och presentkort hos Jula , så den 2 ska man göra fina naglar  

:D:D HappyFace :D:D

ett par hörlurar till datan ficks oxå (Y) ;D 

kanske va nåt mer, kmr inte ihåg x) 

nöjd Carro iaf ;) 

har städat rummet nu och de blev riktigt fint ;) *stolt 

och då hittade man en skiva man bränt för typ 100 år sen , där jag bränt ner massa filmer på (y) så de blir film natt för mig själv i natt då >.< 


Måste köpa nytt gamecard till wow oxå, om de är ng som undrar vf ja inte spelar ;)

Hare <3

Av Carro - 22 december 2010 12:20

  

Tjo Bloggen :)


Nu ärejullov ! Äntligen!!!! :D:D

Gött värre :) 

Första betygen idag oxå :9 ser bra ut tkr ja (y) ;) 

Just nu är jag as hunngrig,  har inte ätit lunch än, men ska ner och göra de :p

Man kan ju inte släppa wow när man börjat x) Fattar inte att de är så svårt x)

Tänker ne  men 5 min till bara  sen kollar man på klockan så har 45 min gått x) '


Ska till stallet sen då, men får se , vill ju ^^ Men fått ont i huvudet och de är kallt x) 

Nej , sluta fjolla Carro, ja ska åka dit >.< 


nej hungrar ihjäl snart x) 


Hare <3

Ovido - Quiz & Flashcards