CcNn

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

perfekta vår/sommar kläd listan

Av Carro - 27 mars 2011 13:39

Tjo Bloggen :) 


Har sovit hos Elli o natt . Men nu äre hon i stallet och vi kanske skulle träffas efterigen . 

Vi har blivit helt totalt klädtokiga x) och jag sitter och försöker sätta ihop den perfekta vår/sommar kläder listan som ska beställas inom nästa månad. 

Än är jah uppe i ca 3000 men ska försöka ta bort lite, känns lite taskit av mig mot mamma . Fast jag ska betala lite själv så det är bättre om jag väntar ng månad eftersom att Mina pengar nu för tiden oxå går till en vit lite sate , men  denna månad och nästa ska dom oxå räcka åt födelsedags barn. Elli fyller den 7 april och något riktigt bra måste jag hitta på till henne. Och sen fyller ju pappa snart ockxå. 

Ni ska väl kanske ändå få ett litet smakprov på vad som kommer fylla min garderob o kropp i sommar ;) 


Cya <3


  <3 Carro 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 3 april 2011 13:11


Tjo Bloggen :)       Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x)  Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa .  Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Ovido - Quiz & Flashcards