CcNn

Alla inlägg under mars 2011

Av Carro - 31 mars 2011 21:58

Tjo Bloggen :) 

  - Gammal Bild - 

Carro är supertrött chey idag. Direkt efter senaste blogginlägget skulle jag kolla klart på en film som jag bara hade slutet kvar att se. och gissa vad. Jo , jag somnar och vaknade typ halv 8 av att mamma hade lagat mat, men när jag skulle gå upp så somna jag igen och vaknade för typ 30 min sen >.< Och de skumma med allt är att jag inte alls är pigg nu, utan jag är DÖÖÖ trött x)

Så nu ska jag sova :) 


Cya <3


Av Carro - 31 mars 2011 17:47


Bästa Tjejorna<3


 

Av Carro - 31 mars 2011 16:22

Tjo Bloggen :) 

(Mammas dator så ingen bild ) 

Inget kul idag .

Elli och jag ringde runt som små desperata dvärgar efter praoplatser. men har än inte fått ng -.- 

Vi ska gå till en trappaupp och fråga där för Yvonne sa att de fanns platser där.

Vi försökte flörta in oss hos Figge i träslöjden och han gick med på det, men sen så fråga han en annan lärare o man får tydligen inte praoa på skolan -.-

Aja. 

Ska ut och springa snart och sen ska jag städa hos Safarii, gå med Corry och laga mat. Blir en jättekul dag idag känner ja -.-


Cya <3 

Av Carro - 30 mars 2011 21:44

Tjo Bloggen :) 


(Sitter vid mammas dator idag så blir ingen bild.)

Först och främst måste jag bara säga at Glee inte alls gick igår för jag va en dag före xD Sorry för de >.< haha, de gick idag och jag ska snabbt lägga in ett inlägg för att sen se på Off The Map. 

I skolan idag hade vi Tema dag , där vi fick spika ner spikar , Ärt grej och massa mer. Vi ägde på ärt saken *host . men den va iaf roligast ^^, 

Jag har en sån där dålig knä dg idag, och jag fick köra 90* i finalen , så de gick sådär x) 


Åkte till mormor med familjen duirekt efter skolan eftersom att hon fyller . Så Grattis till henne ;) Kul och träffa kusinerna oxå (som alltid), hahah nu har jag lite grejer på nåra i klassen som dom mött i fotboll. och de ska dom få höra ! Mohahaha xD 

Biljetterna till Sthlm är beställda och utskrivna , så nu äre bara o vänta till 21 April. 


Nu blire  Off The Map


Cya <3

Av Carro - 29 mars 2011 18:09

Tjo Bloggen :) 


Jag har fått tag på Jonas nu och "sagt upp mig" från boxningen över sommaren. Känns faktiskt :( Men jag tror de blir bättre så här , över sommaren iaf. Sen ska jag försöka komma tillbax och köra igång på riktigt. 

Jag sitter nu och försöker deppaupp stämmningen lite för mig själv genom att dunka  sommarlåtar på högsta volym och sjunga med ^^, Och jag ska snart ta och gå till Jonna. Men måste va hemma tills 8 för då äre Glee och de får jag inte missa . 


De blir Stockholm med kvinnsen 21 april, shoppningshoppingshopping ;D

Ska snart beställa allt från H&M , längtar tills jag får hem det! Problemet är ju bara att jag inte beställt det än >.< 


Cya <3

Av Carro - 28 mars 2011 19:34

Tjo Bloggen :) 


Skoladag jag gärna hoppat över idag, satans lärare man har x) 


Jag har gett upp boxningen , kanske börjar i höst lr vinter igen, men nu har jag inte tänkt på de så mkt. Just nu ska jag inte göra ngt alls, bara va o hare gött i sommar ;) 


Elli och Fia gick nyss, vi kollade på film och satte ihop en sommarlista på spotify. Med bl.a Öppna Landskap ,Oh Boy, Sommar på Mopeden, Sommar i Sverige o massa mer ;) Haha inte så jt många låtar än men den ska fyllas mer . 


Nu ska jag ut och springa en sväng 


Cya

Av Carro - 27 mars 2011 13:39

Tjo Bloggen :) 


Har sovit hos Elli o natt . Men nu äre hon i stallet och vi kanske skulle träffas efterigen . 

Vi har blivit helt totalt klädtokiga x) och jag sitter och försöker sätta ihop den perfekta vår/sommar kläder listan som ska beställas inom nästa månad. 

Än är jah uppe i ca 3000 men ska försöka ta bort lite, känns lite taskit av mig mot mamma . Fast jag ska betala lite själv så det är bättre om jag väntar ng månad eftersom att Mina pengar nu för tiden oxå går till en vit lite sate , men  denna månad och nästa ska dom oxå räcka åt födelsedags barn. Elli fyller den 7 april och något riktigt bra måste jag hitta på till henne. Och sen fyller ju pappa snart ockxå. 

Ni ska väl kanske ändå få ett litet smakprov på vad som kommer fylla min garderob o kropp i sommar ;) 


Cya <3


  <3 Carro 

     

Av Carro - 23 mars 2011 19:20

Tjo Bloggen :) 


Har träffat Elli idag och vi kände ett stort sug efter ananas x) så de blev ananaspaj men Exxxxtra mkt deg  - inte gott med för mkt :O - . Sen blev de att gå en sväng i de härliga vindstilla vdret *host. Va iaf skönt o komma ut o prata lite ist för o sitta i en soffa lr ngt . Lite X-box 360 på de och lite sura och ******* lossasförälder. 

Safarii har fått det städat, skulle mitt rum och behöva få men jag orkar verkligen inte de , de får bli ng annan dag för va ska ju snart måla om o då ska allat ändå bort. 


Nu känner jag doften av mat därnere så ska äta snart och måste hinna kolla klart på kläder - om de går att någonsin kolla klar x) - 


Cya <3

Ovido - Quiz & Flashcards