CcNn

Alla inlägg under mars 2011

Av Carro - 12 mars 2011 23:53

   -Google Bild -


Tjo Bloggen :) 


Snabbt inlägg ;) 

Varit med Fia och Elli idag o vi va i haga o tog lite kort . Sen blev de en pizza slize hos Fia med lite afv - lr va förkortningen är x) - och de va de programmet av de på MKT länge , lr så var de bara de att jag kollade på de med Fia som skrattade åt de mesta o då blev de kul . 

Lite film här hemma sen , och vi alla tryckte in oss frammför min dator i soffan för o kolla på en som ja har på datorn. Men nu har dom äntligen gått x) 


Har haft mkt ledigt tid o så , så har haft de jätteskönt, men vill verkligen till Mangrund nu mer än något annat! Men, vill inte dit nu för jag skulle ändå bara bli besviken för att det är snö och is där än, inte sommar fint som jag är van vid o se det i. 

Lyssnat överdrivet mkt mer på musik än vad jag brukar - om de går x) - och har hittat massa mysko men ändå helt okej låtar , och de som gör dom bra är att någonstans i texten , även om de så bara är en mening på hela låten som stämmer in på mitt liv eller mig så blir den bra .


Hare <3


The World´s Greatest - R.Kelly

Peace - R.Kelly

Life - Ulrik Munther

Boys Don´t Cry -Ilrik Munther

Run To Your Mama - Hardcore Superstar

Moonshine - Hardcore Superstar

You´re Gonna Go Far Kid - The Offspring

Breakeven - The Script ( Börjar nästan tjuta när ja hör denhär ^^, ) 

Stay - Gavin DeGraw

God Bless Sutarday - Kid Rock


+ massa massa massa massa mer 


Av Carro - 9 mars 2011 00:04

Tjo Bloggen :) 


Hihi , Känner mig jätteduktig som redan "bryter" mitt halva uppehåll xD 

Men man blir jätteblogg sugen när man sitter uppe ett tag och klickar runt på datorn med musik i öronen, en sovande Safarii i knät och en klubba i munnen. 

Sitter och kollar på lite allt möjligt bl.a lägenheter och nu har jag hittat min ! :D 

Fin, stor 4 , ligger troligen perfekt till , men (!) ... månadshyran är satans hög. Inte bra ...

Fast den blir bra om Jag får med mig Elli så vi kan dela på den ;) hihi


hihi så ^^ Nu börjar mitt halva uppehåll ;) 


Cya <3


Lugn , gulli musik nu ;) 

Boys Don´t Cry - Ullrik Munther 


Av Carro - 8 mars 2011 21:22

Tjo Bloggen :) 


Operation Dagsverk idag med Fia , vi jobba hos HedströmsMotor - Micke - . 

De blev film kväll, o spel efter vi va klara med Operations grejen. (y) 


Jag tänker vara lite "taskig" mot er o tyvärr ha blogguppehåll. HALVT!!

Men tyvärr på obestämd tid. 

Slänger troligen in något inlägg då och då, långt eller kort? Får vi se.

Men håll koll här ändå kanske så ni är med när det drar igång ingen ;)


Cya BästasteBloggläsare <3

Av Carro - 7 mars 2011 07:45

Tjo Bloggen :)


Nu är man uppe ochallt är klart, ska bara borsta tänderna så ska jag gå till Harrysson sen.

de blir troligen ingen boxning för mig ikväll heller eftersom att jag fortfarande är lite halv förkyld . Men har en del prov på gång som kanske borde kollas lite på , så de kmr troligen bli min kväll-.- 

Lovet o praoen har varit as go´a men nu är det tillbax till verkligheten ...


Alla mina filmer har försvunnit från datorn och hittar dom inte -.- så nu sitter ja o letar nya , fast de är ganska skönt för dom har jag ju nt sett ;) 

Så de får bli ng film dag här snart .


Cya <3

Av Carro - 5 mars 2011 21:42

Tjo Bloggen :) 


Kollade nyss klart på The A-Team. Och jag säger bara att de var helt klart min film . Ny favorit ;) haha as bra x) 

   

Hare 

Av Carro - 5 mars 2011 12:20

Tjo Bloggen  :) 


De ska bli en Fia dag idag, och natt ? Får se .Usch , ja är jättetrött o de är mycket tankar just nu måste ja säga . Både positiva men även väldigt många negativa. 

Blir och sätta sig ner om en stund och skriva av sig lite kanske. Känns som att huvudet typ sprängs snart av alla tankar o drömmar som bara trycker på o vill komma först som galna Ullareds kunder. - Klyftig liknelse va  YD -


Ja vet vad jag ska önska mig i 15 år present nu :D 

Den där tatueringn jag så väldigt jtjt gärna vill ha , och hål i läppen , fast de kanske ja ska göra i slutet av sommarlovet då de ska bli lite fler hål osv i öronen . 


Cya <3


God Bless Sutarday - Kid Rock

Av Carro - 5 mars 2011 00:18

Du förstår inte att jag har en port bara för dig <33

  

Du kan öppna hur många dörrar som helst. Men innan du vriderom nyckel och öppnar så bör du veta att alla dörrar går inte att stänga igen.

Vissa dörrar kommer alltid att stå på glänt , hur mycket du än försöker att stänga dom.

Öppna inte för alla som knackar på och välj dina besökare noga.  

För i vissa fall finns bara en utväg. Bränn allt...


Av Carro - 4 mars 2011 23:41

Tjo Bloggen :) 


Praoveckan slut :( Men ska få komma tillbax o jobba på lov o så om jag vill , o de är klart ja vill ! Man dissar nt bara så hel sköna folk ;)

Har köpt både de ena o de andra åt safarii idag >.< Sen blev de in på Willys en snabbis o handla de ena o de andra till carro ;) Så både Safarii o carro har fått en go´ kväll ;) 


Känner nt för långa inlägg , så blir kort idag oxå


Cya <3


  

Ovido - Quiz & Flashcards