CcNn

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Inget som jag ville , bara sova

Av Carro - 31 mars 2011 21:58

Tjo Bloggen :) 

  - Gammal Bild - 

Carro är supertrött chey idag. Direkt efter senaste blogginlägget skulle jag kolla klart på en film som jag bara hade slutet kvar att se. och gissa vad. Jo , jag somnar och vaknade typ halv 8 av att mamma hade lagat mat, men när jag skulle gå upp så somna jag igen och vaknade för typ 30 min sen >.< Och de skumma med allt är att jag inte alls är pigg nu, utan jag är DÖÖÖ trött x)

Så nu ska jag sova :) 


Cya <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 3 april 2011 13:11


Tjo Bloggen :)       Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x)  Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa .  Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Ovido - Quiz & Flashcards