CcNn

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Igen då

Av Carro - 19 mars 2011 15:02

Tjo Bloggen :) 

  

Jaha, då var man sjuk igen . Var 3 veckor sen jag var sjuk sist i jtförkylning. Nu sitter jag ist med 40 graders feber -.-

Trots att jag har både mat och alvedon i kroppen snyrrar allt och jag kan inte riktigt gå rakt x) 

Även om jag nu är sjuk så drog jag iväg till frisören i morse -hade til 09.15 !!!-  så ja fick lite ordning påp håret igen. Jag är riktigt stolt för min "Ickeplatta Vecka" och hårinpackning verkar ha hjälpt för håret var inte så slitet sa hon. Skönt o höra. 

Nu när det är solsken ute så hade jag gärna velat gå ut ensväng med hundaran, men som sagt så vinglar jag bara runt . Så jag får nöja mig med den luft som kommer in genom mitt öppnafönster. Är verkligen mysit ute nu, med solen och de är ganska varmt och fåglarna kvittrar på ^^,

Mamma och jag skulle egentligen börja ta ner allt på väggaran idag så vi kan börja måla snart, men det blir inget av med det . Idag iaf ;) 


Jag har hunnit med 3 filmer och den 4 ska på nu, Die Hard 4 fåre bli . Jag har laddat hem dendär batman och jockern, (vet inte om den heter så ) så nu ska ja bara bli frisk så får Elli och jag se den ng dag. Tisdag på lunchen kanske. 


Cya <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 3 april 2011 13:11


Tjo Bloggen :)       Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x)  Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa .  Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Ovido - Quiz & Flashcards