CcNn

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Smått Grått

Av Carro - 3 april 2011 13:11

Tjo Bloggen :) 


  

Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x) 

Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa . 

Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de ser förjävligt ut, jag måste verkligen städa och fixa till de. Har ju börjat plocka ihop lite prylar , men de syns inte alls -.- Säger bara det att plocka ihop allt kommer bli ett SATANS jobb!!! Men de kommer de vara värt . 

dagen är grå och deprimerande men de ska inte stoppa mig, jag ska snart ut och springa er runda, blev lite mycket godis igår xD Men jag va faktiskt duktig och köpte en mango oxå    >.< 

Och den va de godaste ! 

Elli har fixat en ny headder till mig, och jag fick den igår kväll men jag vet inte vart den tog vägen x) så hon ska skicka den lite senare idag. Så de blir lite ny förändring  här . 

Och jag lovar att ladda kameran och ta lite mer bilder, känner att de är tråkit o kolla igenom bloggen när jag inte lägger ut bilder längre. Men jag ska försöka bättra mig , lovar ! 


Cya <3

 
 
Ingen bild

Alice

3 april 2011 13:25

kan du inte lägga upp ett inlägg där man får se alla dom headers som du haft :)

Carro

3 april 2011 19:01

ja de skulle ja väl kunna göra ^^,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Av Carro - 31 mars 2011 21:58


Tjo Bloggen :)    - Gammal Bild -  Carro är supertrött chey idag. Direkt efter senaste blogginlägget skulle jag kolla klart på en film som jag bara hade slutet kvar att se. och gissa vad. Jo , jag somnar och vaknade typ halv 8 av att mamma hade l...

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards