CcNn

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Carro - 3 april 2011 20:23

Tjo Bloggen :) 

  - Elli och Jag - 

Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;) 

Jag har hållt på o plocka i rummet hela dagen och de är ofattbart mycket grejer! Jag har frågat mig sjäkv flera gånger vart jag lyckats gömt allt x) Soppsäck efter soppsäck åker ut till sopptunnan och lite andrum börjar skymtas i rummet nu äntligen . Ska bli jättegött att få iordning på de och jag har kommit på hur alla möbler ska stå osv nu . Jag hade tänkt ta lite blider när de såg ut som värst , men kameran hade inget batteri, men den är på laddning nu så ska ni få se , men de ser inte lika föärgävligt ut som de gjorde för 2 h sen x) 


De känns som att jag kommer ha mycket att göra dom närmsta veckorna. 

Bara denhär veckan som kommer ska jag hinna med massa ! 

- Fört och främst ska rummet fixas vilket innebär ; 

*De ska tömmas , och saker jag inte vill ha kvar slängas.

*Städas noga, tvätta tak, golv , väggar och föstret.

*Spacklas, väggar och tak målas. 

*Rummet ska fyllas igen och nya möbler ska köpas in. 

*Hela min garderob ska flyttas in i min ena halva av rummet - varenda liten strumpa ska med - blir trött bara av o tänka på de x) 

haha de blir nog lite jobb ;)


- Sen ska kläder beställas

- Bilder ska beställas 

- Elli fyller 

- Modevisning i skolan 

- Träning och skolan ska hinnas med och lite nöje på de vore ju inte fel. 


Jag hoppas bara att bloggen inte kommer påverkas av detta . Men om de inte kommer så mnga inlägg vet ni ju nu varför iaf . 


Nu ska jag få i mig lite välförtjänt mat 


Cya <3

Av Carro - 3 april 2011 13:11

Tjo Bloggen :) 


  

Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x) 

Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa . 

Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de ser förjävligt ut, jag måste verkligen städa och fixa till de. Har ju börjat plocka ihop lite prylar , men de syns inte alls -.- Säger bara det att plocka ihop allt kommer bli ett SATANS jobb!!! Men de kommer de vara värt . 

dagen är grå och deprimerande men de ska inte stoppa mig, jag ska snart ut och springa er runda, blev lite mycket godis igår xD Men jag va faktiskt duktig och köpte en mango oxå    >.< 

Och den va de godaste ! 

Elli har fixat en ny headder till mig, och jag fick den igår kväll men jag vet inte vart den tog vägen x) så hon ska skicka den lite senare idag. Så de blir lite ny förändring  här . 

Och jag lovar att ladda kameran och ta lite mer bilder, känner att de är tråkit o kolla igenom bloggen när jag inte lägger ut bilder längre. Men jag ska försöka bättra mig , lovar ! 


Cya <3

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards