CcNn

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Tema Dag

Av Carro - 30 mars 2011 21:44

Tjo Bloggen :) 


(Sitter vid mammas dator idag så blir ingen bild.)

Först och främst måste jag bara säga at Glee inte alls gick igår för jag va en dag före xD Sorry för de >.< haha, de gick idag och jag ska snabbt lägga in ett inlägg för att sen se på Off The Map. 

I skolan idag hade vi Tema dag , där vi fick spika ner spikar , Ärt grej och massa mer. Vi ägde på ärt saken *host . men den va iaf roligast ^^, 

Jag har en sån där dålig knä dg idag, och jag fick köra 90* i finalen , så de gick sådär x) 


Åkte till mormor med familjen duirekt efter skolan eftersom att hon fyller . Så Grattis till henne ;) Kul och träffa kusinerna oxå (som alltid), hahah nu har jag lite grejer på nåra i klassen som dom mött i fotboll. och de ska dom få höra ! Mohahaha xD 

Biljetterna till Sthlm är beställda och utskrivna , så nu äre bara o vänta till 21 April. 


Nu blire  Off The Map


Cya <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 3 april 2011 13:11


Tjo Bloggen :)       Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x)  Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa .  Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Ovido - Quiz & Flashcards