CcNn

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Carro - 24 november 2010 20:48

Har man stått ut och varit stark i 7 hela år utan att ha blivit påverkad så borde man snart vara immun. Men jag har inte lyckats. Mitt immun mot dig hinner inte växa ihop innan du kommer en gång till och bränner upp den skyddande sköld jag byggt runt mig.Du bränner ner den mer och mer för varje dag. Mitt hat mot dig gör mig energilös , och jag orkar däför inte bygga upp min sköld varje dag. För jag vet att mitt arbete då blir förgävs. Då du kommer nästa dag igen och bränner på mera. Därför låter jag den försvinna och jag går in i skuggor. och ändå förstår du inte vart gränsen går. Du kör över mig , om och om igen. Jag kommer bryta ihop förr eller senare . Ingen människa kan klara det jag utsätts för. 

Det märks inte direkt -  ja mernar , nu efter 7 år - börjar jag falla och någon kommer få vara beredd på att ta emot mot. Jag har alltid varit stark nog att stå på egna ben. Men det går fan inte längre. Mina ben orkar inte att du sätter dig fast och drar bort kött och blod. Dom faller isär.

Liksom jag...


Jag har gjort bilden som jag har som hedder till den här texten....

Av Carro - 24 november 2010 20:40

Tjo Bloggen :) 


Sitter nu ,efter en skön och varm dusch , och lyssnar sönder dom redan sönder lyssnade låtarna xD Kännde att jag behövde komma tillbax på "säker mark" ^^





Som sagt SÖNDER LYSSNADE!! xD Men vf inte lyssna sönder dom igen då xD

Ska lyssna vidare på min låtar och skriva lite som jag alltid gör på kvällarna  ;) 

ska skriva en text jag skrev igår kväll... Man mår inte alltid så bra, och alla gör av med det på olika sätt, Jag väljer att skirva ....


Hare <3


Av Carro - 24 november 2010 19:52

Tjosan Bloggen :) 


Känns skönt att va tillbaka igen ;) 

Men kommer nog troligen inte blogga konternueligt , utan enbart när något spc har hänt ;) Fast nu ibörjan kmr jag säkert tycka det är så skönt att va tillbax så jag kommer blogga några gr om dagen xD men ja lovar inget ;P 


Idag har varit en vanlig dag med mycket skratt i gott umgänge ^^ 

De blir flimkväll på fredag :) Kmr bli kul :D 

Nej , nu ska jag snart duscha ...


Hare <3

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards