CcNn

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Lite Marieberg

Av Carro - 23 februari 2011 19:59

Tjo Bloggen :) 


Dagen bjöd på Marieberg . Shoppa lite nya kläder . känndes som att de böhövdes i garderoben, och när mamma till och med säger ska vi in o sjoppa kläder ng dag , då äre bara att hänga på . 

De blev 2 par byxor, kjol o linne ihop, linne, 2 tröjor , trosor, bh, mascara och lite leksaker o spån till Safarii, fast de betala ja sj :p

 

- Cubus - 


  

1. Svart linne o jeans - H&M och Cubus- 

2. Linne och kjol ihop - H&M -

3. nät t-shirt, lång i bak kort i fram - Wear It -

4.Bh - H&M -

5. T-shirt - Wear It- 


Jag har kommit på att jag dissar Gina helt nu för tiden , hittar snyggare kläder på Wear It. Hittade massa mer , men ja va faktiskt nt alls shopping sugen idag ( o.O ) konstigt nog. Men de fick bli lite iaf . Hittade en väska och ett bälte på Wear It oxå som ska införskaffas .


Till Safarii blev de Spån, en liten boll och saltsten. Tänkte köpa en "säng" ,  spring hjul, godis och sele. Men de blev inget av de .kanske blir när jag praoar på Grizzly nästa vecka .  Då får ni komma o hälsa på mig där ;) 


Hare <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 4 april 2011 20:32

Tjo Bloggen :)    Nu ser det lite anorlunda ut ! Och om du varit uppmärksam så ser du headern !  Och ja , nu har jag altså bytt namn till    CarolineNelson.blogg.se     Cya There ;D <3 ...

Av Carro - 3 april 2011 20:23


Tjo Bloggen :)    - Elli och Jag -  Haha jag tänkte likna några andra bloggar jag läst . Jag hade tänkt o göra en sån lista men tänkte att ja skulle göra de lite senare , men nu har många andra gjort de o ja tänkte haka på nu ist för o vänta ;)  ...

Av Carro - 3 april 2011 13:11


Tjo Bloggen :)       Nu har vi vaknat till och fått i oss lite frukost och Linnéa har hunnit åka hem redan x)  Blev inget Goldie för mig denhär gången , men nästa gång fåre bli att va hos Linnéa .  Jag sitter och kollar ut i mitt rum och de...

Av Carro - 2 april 2011 16:49


Tjo Bloggen :)    Nu har jag nss kommit hem från att fira mormors födelsedag och att mormor och morfar firar 45 års äktenskap :) Jättegod mat iaf !    Nu ska jag staäda ordning lite på rummet och sen försöka bli klar innan Linnéa kommer med b...

Av Carro - 1 april 2011 14:52

Tjo Bloggen :)      1 april avklarad - i skolan iaf - , Fia blev lurad av Matilda att dom skulle införa skoluniform, och många blev lurade i cafiterian att man va tvungen att ha id kort för att för många gamla elever va där , haha ^^,  Elli ...

Ovido - Quiz & Flashcards