CcNn

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Carro - 11 januari 2011 21:52

  

- Kolla in min fina Hello Kitty pyjamas! >.< - 

Tjo Bloggen :) 


Nu är maten klar och vi har käkat ^^ + att jag hunnit göra ett litet inlägg oxå ^^ 

I natt kmr mamma hem så nu slipper ja maten på ett tag x) slöast lr?  gjort den i 2 dar x) 

haha men , den är nt så kul när man måste , och det är mitt problem , att jag klarar nt göra nåt om jag måste :/ och jag hatar de ! 

Nog om de.. ;) 

Jag fryser om mina fötter och händer, så ska krypa ner i min varma säng, med  siden Hello Kitty pyjamas o kolla film , go´aste  pyjamasen ever! x)

  


Hare <3

Av Carro - 11 januari 2011 21:36

Tjo Bloggen :) 


  

Fick en fråga , som ja råkade radera när jag skulle svara x) klantig som jag är ^^

Men skrev om den x)

Så här är mitt svar ;)


Jag lyssnar på allt! Jag hakar inte bara upp mig på en artist eller grupp,  ja tycker inte  att man behöver gilla en låt bara för att den kmmer från ens "favvo" artist/grupp. Nej, ja lyssnar på dom låtar jag tycker om .jag går inte efter artist ^^ - Oftast iaf ;) - 


  

- John Mayer  (&  Gavin DeGraw) - 


Lyssnar mest på John , men även några låtar av Gavin ;)


Men jag lyssnar annars på rock , och där gillar ja mest Kiss, Queen, Alice Cooper,Bruce Springsteen och Jon BonJovi ;) 


Hare <3




Av Carro - 11 januari 2011 19:48

Tjo Bloggen :) 


Som vanligt nu när mamma nt är hemma så fixar ja maten så de blir ett snabbt inlägg ;) 

Tänkte bara ge er en liten taste med 1 bild från vinterfinkortet :)


Hare <3


- Cassie & jag <3 - 

  

Av Carro - 11 januari 2011 15:35

Tjo Bloggen :) 


Första dagen i skolan , Check. Va la sådär ^^ va väl kul o träffa alla tjejer igen , men inget mer x) Grym ja känner mig xD 

Ja, Elli och Annie gick hem på lunchen o kolla på film ^^ Skönt att tare lungt mitt på dagen , första dagen x) 

Nu sitter man med varmchoklad och macka framför film . Men måste nu resa mig upp och gå iväg till bussen . Stallet nästa . 


Så Hare bra :) 

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards