CcNn

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Carro - 15 januari 2011 23:22

Tjo Bloggen :)

Nu är man hemma igen :) va kväll med pizza, filmmys , minnen och framtid :) Och så lite glass och kolasås på de ;)

 Jt kul att träffa dom igen :) <3 I morron ska vi träffas igen och hitta på ng till strax efter lunch då jag ska in till örebro och hitta praoplats ;)

Nu vidare till sängen och filmen Forest Gump ;)


Hare <3


- P.S Ingen bild pg.a att mitt internet inte funkar och sitter vid gammal datorn - 

Av Carro - 15 januari 2011 18:06

  

Tjo Bloggen :)


Nu äre nog något som saknas i mitt liv asso! Sommaren! känns som de var år och dag sen som man inte frös när man går ut x) 

Va på Oliver tävling i mullhuttan idag med Elli, och de va suuuuuper kaltl!! 

Vi satt i bussen typ hela dagen med mössa och vantar på, jackorna över benen och fötterna i luvan , och Whispers snuttefilt över kroppen och huvudena. Där satt vi och spela massa spel på mobilen x) Och de blev jt skönt efter en stund när man värmt upp lyften under filten x) 

Sen frös whisper så han skakade - stackarn- fast att han hade sitt täcke på sig , så vi offrade oss och linda in honom i snuttefilten x) 


Nu ska jag åka iväg och hämta Elli och vi ska dra vidare och träffa Ellen och Linnéa :) De ska blir pizza och filmmys ^^ kuuuul ! :D 


Hare <3

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards