CcNn

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Carro - 14 januari 2011 14:57

  

Tjo Bloggen :) 

( Mitt internet kronglaigår kväll-igen :/ )


Idag ska ja bara va hemma o tare lugnt och senare träna ;) 

Tränade igår kväll och använder för typ 2 gången på 5  år gymmet vi har i källaren x) 

fast jag anväde inte så mkt redskap utan mer våran fina spegelvägg där jag skuggboxades mot ;) och mamma höll mitsar åt mig en liten stund ;) 


Jag har börjat få skrivbrister x) vet nt va ja ska skriva om :/ För de är ju inte så kul för er o läsa om vad jag gjort på dagarna , varje dag :O 

Får tänka lite på de, så¨får ni väl stå ut så länge x) lr ge förslag är ju aldrig fel ;) 


Men.... De kmr nt blir ng bildbomb nu i helgen troligen, eftersom att det r för halt ute och rida så kan ju inte ta kort. Men jg kan göra en minder med bilder från vinter fin kortet, men jag har inte fått alla dom bilderna än för att Ebbas dator är ur funktion för tillfället , så hon har inte kunnat lägga in dom på datorn och skickat dom :/ Men den kommer ;) 


HareGött <3

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards