CcNn

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Carro - 12 januari 2011 22:32

  

Tjo Bloggen :) 


Träninge check och jag har nästan redan träningsvärk xD Prata med Emma och Mickiz påväg till boxningen och sa att jag skulle kämpa extra hårt frö att få träningsvärk, så det känns att man gjort nåt :) 

Och så blev de ;) Träningsvärk i underarmens över..arm ( xD ) och lårens framsida ;D 

Gött värre :) Va tekik idag, och de känndes att jag behövde ett sånt pass efter jullovet x) Körde mot Ada och de gick la hyfsat för min del iaf :) Upercuten är nåt o öva på ;) men de kmr men övning ;) 

Fick köra på mitsar med Jonas lite idag oxå , då skärpte jag mig och de gick bättre ;D  Han tyckte jag skulle va med o tävla på lördag, men ja sa att de är alderlens förtidigt :O Så nu siktar jag mot 15 Februari ist ;D HappyhappyhappyFACE!! :D:D:D

Men.... jag kmr förlora xD (hahah självförtroende xD ) nej men de får man räkna med, de är oxå de som kmr göra att jag utvecklas. och jag har aldrig kört riktigt match förut , och dom ja kmr möt har kört runt 10 gr, så de är väl lite ojämna odds, men de ska ja no allt fixa ;) Bara jag inte blir knockad så är jag nöjd x)


Hittade lite bilder på gammla datorn idag oxå :) 

Så jag täkte lägga ut dom , lr iaf nåra , inte all de orkas inte >.< Deesutom sparade jag bara dom bästa ^^ 


Vill bara säga att ALLA bilder- gäller inte bara dethär inlägget - har Copyright! Så all kopiering anmäls!



      

       


      

- Min sötaste lilla syster frö några år sen ^^ <3 - 


    

Hare <3

Av Carro - 12 januari 2011 16:26

  

Tjo Bloggen :) 


Dagen idag varit kul med MASSA felsägelser xD haha 

Så de har varit gott med skartt under hela dagen även på so;n och engelskan, och som om inte de vore nog så hade vi film på ev sist på dagen och där kolla vi på en film av Björn Gustafsson *stavning ;) ahhaa vissa saker va bara saker som man nästan dog av xD 

Så go´ dag hare varit ;D 

Och nu äntligen så har vi fått en bänk under trappen vid elementet x) lr ja, fått o fått, vi tog den av 6;orna när dom hade lektion xD sen sprang dom o leta efter den xD haha ;D 


Boxning ikvl igen då :) Kulvärre :) och nu äntligen sak Mickiz och Emma med oxå ;)  Skönt de >.<


ahhah .... >. < 


Hare <3


Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards