CcNn

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Carro - 23 januari 2011 10:24

  

Tjo Bloggen :) 


Nu (!) först så funkar mitt älskade internet igen :/ ;D 


Har varit hos Sara från fredag till Lördag :) Kulvärre har det varit ;D 

Träffade henne sist i SEPTEMBER!! Fatta va längesen de va vi träffades! :O 

2 av hennes söta pollipluttar har fått senskador så hon kan inte rida dom på typ 2- 8 veckor , MINST! Stackers henne alltså :( 


I fredags så tog jag bussen in till Örebro efter skolan och hoppade av vid Hamnplan där min mamma väntade på mig :) Vi åkte in till Grizzly där jag ska Praoa vecka 9 :D  Hon ville se vem jag var och ställa olika frågor ;) läääskit x)

de va jt svårt att svara på frågorna så de skulle låta bra :O typ ;

Vad tror du att du kommer få göra när du är här?  &

Vad kommer bu lära dig av att vara här ?  

Haha de blev lite stakigt men jag svarade och fick ju platsen så hon blev nog nöjd ^^ (y) 

Så nu vet jag att jag kommer börja min måndagsmorgon , vecka 9 , med att städa kaninburar ;) 


Sen vidare till godis butiken lr va de heter ^^ Där blev de godis till mig och Sara ;) 

Hade också Fysikprov i fredags som jag vill veta hur de gick på ^^ har ju bestämt att få bättre betyg i det den här terminen ;) 

Hahah de där va en W grej x) - Värdelöst Vetande x) - 


Ska ner och käka lite frukost nu :) Sen ska jag tjuvträna på Reflex MXvsATV , tills Oliver kmr hem så jag vinenr över honom ;)  gjorde faktiskt det 1 gång av typ 100 igår xD 

Ska till hallsberg med mamma sen också ;) (y) 


Hare <3

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards