CcNn

Alla inlägg under januari 2011

Av Carro - 11 januari 2011 15:35

Tjo Bloggen :) 


Första dagen i skolan , Check. Va la sådär ^^ va väl kul o träffa alla tjejer igen , men inget mer x) Grym ja känner mig xD 

Ja, Elli och Annie gick hem på lunchen o kolla på film ^^ Skönt att tare lungt mitt på dagen , första dagen x) 

Nu sitter man med varmchoklad och macka framför film . Men måste nu resa mig upp och gå iväg till bussen . Stallet nästa . 


Så Hare bra :) 

Av Carro - 10 januari 2011 19:42

Tjo Bloggen :) 


har lite dålit samvetr för att ja inte lägger upp bilder ng gång :/ men de är för att jag har kameran kvar i stallet :/ Glömde den där och är lite dåligt på att lägga in bilderna på datorn sen  :/ 


soft day idag verkligen ;) Men de kan man behöva... sista dagen på lovet :'( 

de har varit sms, musik, film och bara mys! x) Softars.se ;)

Gissa vad jag ska ner o göra nu då? :O ja , vem äre de som tar över att köksgöra när mamma är borta om inte jag :/ 

Visst äre kul, men ja hatar att fixa diskmaskinen :/ Men maten är kul x) 


killarna har börjat gnälla på att dom  är hungriga så de är la bäst jag gå ner o , lagar mat Husmor som man får va ibland x) 


Hare <3


- men nu har ja snabbt satt ihop ett collage på oss alla i Esperud ;D - 

- Klicka på bilden för att få i större format ;) - 

  

Av Carro - 10 januari 2011 14:24

Tjo Bloggen :) 


Mitt internet har börjat strula igen så därför blire långt mellan inläggen :/ Men passar på så fort de funkar ;) 


sov över hos Mysan med alla tjejer igår :) Kul värre vare ^^ 

Grillade hamburgare i grillkotan ^^ Mysit!

Och sen blev de fin kort dagen efter :) Och rid kort ska de bli i helgen så snart kmr no bildbomben på mig o Cassie ;D Mysiga bilder ute i snön ^^ ida blire oxå typ av en Mys dag, mamma är i österrike , Oliver i skolan, Micke på jobbet och jag hemma själv med hundarna :) har nyss gått en lång promenad i blåsten merom mysit de med ^^ haha mkt mys nu tkr ja ^^  jag skulle ha varit med Harrysson idag egentligen men hon vaknade med huvudvärk :/ Stackare :/ Hon får krya på sig :p   

Måste erkänna att mitt nyårs löfte nt fukar särskillt bra x) Men!... jag SKA bättra mig för ja har kommit på att gurka och morötter är väldigt gott x) så igår när alla satt o käka chips , när vi kolla på film, så åt jag morötter x) Nytts som man ska va >.< 


Nu ska ja ner o laga mat , och sen blire film ^^ 


Hare <3


P.S hade tänkt ett smakprov på finkorten men har inte fått dom än ^^ 


Av Carro - 6 januari 2011 22:48

Tjoi Bloggen :) 


Nu sitter jag och dunkar musik för mig själv med något som ska va te , emn börjar nästan li iste ( xD )  efter att jag stått i köket ca 2 h och lagat Bacon och kyckling burgare x) Gött vettu ;) 

hade Kiwi, vitlöks stekta morötter, avokado, rölök och gurka tillde :) va shitans gott ;D Och ALLT gick åt , finns nog inte ens lite lök kvar xO 

Så ja tror dom gilla de x) 

Hade tänkt att skapa min lilla bildbomb i morron, men såå blir de ikke :/ har glömt laddaren - troligen - hos Fia och har inte träffat henne idag och har verkligen inget batteri kvar på kameran :/ Men den kmr inim kort promise ;) 


Nu äre film time som alla mina kvälla består av >.< 


Hare <3

Av Carro - 6 januari 2011 13:26

Tjo Bloggen :) 


Ja "skoja" bara , ja sak inte byta blogg xD 

haha, fatta inget att blogg.se xD Så fortsätter här xD 

Ville bara säga de x) 

Och , att de kmr komma en önskad bildbomb på mig o Cassandra ;) Snart ;)

Måste ta lte bilder först x) 


Hare <3 

Av Carro - 5 januari 2011 21:46

Tjo Bloggen :) 


Stallet och träning idag :)  Stallet gick bra och börjar hitta Cassandra mer nu :)

På träningen kännde jag mig inte riktigt som mig själv :/ Va no inte riktigt mig själv där :S  men ja känner att jag orkar fysikt så himmla mkt mera! Men inte phykiskt :/ Ja blir trött i huvet men inte i musklerna :/ Illa värre :S

De ska övas bort, och ja måste få lite kämparglöd ;)

Ooooch (!) naglarna sitter kvar :D slog i vnstra tum nageln 2 gr HÅRT! men den sitter kvar :D 


Nu sitter man och trycker - nyttig som man ska va 2011 ;) - keso med annanas och kiwi i o apelsinjuice x) gött faktiskt ;) 


Ska försöka få lite bilder om jag åker till stallet i morron :) 


nej, ska dra vidare ;) 


Hare <3


  


- Är bara tvungen o lägga ut denhär bilden x) såg lite kul ut xD - 


Av Carro - 4 januari 2011 18:34

Tjo Bloggen :) 


Tänkte ta fram lite bommar på banan idag ;) men dom ligger troligen i logen och orkade inte gå dit slö som man är x) 

Så det blev ett dressyr pass ist, vilket gick hyfsat bra idag faktiskt och jag har fått "VILL RIDA" känsla igen ;D 

Nu är billjetterna beställda till GbgHorseshow !! :D:D Happyhappyface :D 

Kmr bli spr kul :D 

Nu ska ja gå in i duschen och duscha kallt känner ja för x) lite konstigt men känner för de faktiskt x) Sen sk ja gå o handla film  och köpa gurka o morötter ;)

Mitt nyårs löfte är faktiskt att minska godiset enormt! vilket betyder att ja kmr äta godis typ 1 gång vaje år haha, ne men väldigt sällan för ja äter knappt godis nu x) Men tänkte att de är ju bättre och jag tycker oxå de är godare att typ dippa grönsaker än att tjocka godis ;O 


Det är jag som ska stå för maten idag oxå , så jag ska väl duscha så maten blir klar snart :p 

Har plockat fram  köfärs så de blir la nåt me de ;) 


Maybe mer blogg ikväll ;) 


Hare <3

  

- En gammal bild på min lilla plutt pjuwni <3 -

Av Carro - 3 januari 2011 23:14

Tjo Bloggen :) 

( Internet fixat ;D )


Måste ju säga gott nytt år!! :D


  

- Lite bilder på årets fireworks ^^ - 

haha, lite sent som alltid , menmen x) 


hade iaf shiitans kul på nyår men girlsen ^^ 


  

haha, fina flickor där <33


Sov ju hos Julia mellan sönda o Måndag , lr ja inatt då x)

Va kul o träffa henne o dom andra igen ;)

Så nu har man använt present kortet man fick i julklapp av henne till finfina naglar :D 

  

-  JsBk.blogg.se   -


I dag blev de ingen träning som planerat :/ Emma trode de började nästa vecka så hon kunde inte skjutsa och mamma jobba :/ Men ja tog mammas längd skidot och åkte ett tag på IP :) Sen vidare hem och körde skuggboxning ;) 


I morron blire stallet och ett ridpass :) 

va ju ett tag sen ;) får se om jag orkar gräva fram lite bommar ur snön x) 


Nu ska ja kolla på film :) 


Hare <3

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Presentation

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards